Vaše otázky | Štítek: ALERGIE

Otázka ze dne 20.3.2018

Štítky: ,

dobrý den je možné, že po vypití čaje z meduňky mám bolesti břicha a nadmutá až k omdlení.Stalo se to víc krát až jsem si to uvědomila- meduňku už nepiji. Děkuji

odpověď:

Dobrý den,  reaguji na Váš dotaz zaslaný na portál www.pharmapoint.cz  Vámi popisovaná reakce organismu na užití meduňky není obvyklá, nicméně je možné, že se např. jedná o alergickou reakci na některou obsahovou látku v meduňce. Pokud by se však u Vás tyto obtíže objevovaly i nadále, třeba i bez souvislosti s užíváním meduňky, doporučuji kontaktovat Vašeho ošetřujícího lékaře a celou situaci s ním probrat.

Děkuji za pochopení.  S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Havránková

Otázka ze dne 31.3.2017

Štítky: , ,

Dobrý den,moje dcera ma už delší dobu půjmy,A ma zjištěnou alergiji na mléčné výrobky, které omezila a a po pořád má průjem 7 krát denně.Předem děkuji za odpověd.

odpověď:

Vážená paní,  reaguji na Váš dotaz zaslaný na portál Pharmapoint.cz.  Vámi uváděné zdravotní obtíže mohou mít různé příčiny a bohužel je nelze řešit takto na dálku. Prosím kontaktujte ošetřujícího lékaře resp. alergologa/imunologa, kteří zkontrolují aktuální zdravotní stav Vaší dcery a rozhodnou o případném dalším léčebném postupu.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den!

Mgr. Havránková

Otázka ze dne 20.2.2017

Štítky: , ,

prosím syn od neděle bere v-penicilin 0,8mega biotika pul tablety po 8 hod, dnes večer se osypal ruce na nohou par červených drobných pupínku škrabal se svědilo ho to muže to být alergie a mužu mu to podavat .je mu 8let. děkuji

odpověď:

Dobrý den,  reaguji na Váš dotaz zaslaný na portál Pharmapoint.cz.  Může se jednat o alergii na penicilinová antibiotika- prosím informujte neprodleně ošetřujícího dětského lékaře, který rozhodne o dalším postupu léčby.

Mgr. Havránková